Načini plačila in dostava
1. Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Z nakazilom na račun podjetja BM Events Hub,
organizacija dogodkov, d.o.o. po predračunu. Po naročilu kupec na e-mail prejme UPN nalog s podatki za nakazilo in QR kodo, ki ga lahko plača v 48 urah od prejema UPN naloga. Po prejemu plačila BM Events Hub,
organizacija dogodkov, d.o.o. kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.Podatki za nakazilo:Ime prejemnika: BM Events Hub,
organizacija dogodkov, d.o.o., Bratovševa ploščad 20, 1000 Ljubljana
Namen plačila: (številka predračuna)
IBAN prejemnika: TRR SI56 6100 0002 4354 137
SWIFT/BIC: HDELSI22
Banka: Delavska hranilnica d.d.
Referenca prejemnika (sklic): (00- “številka predračuna”)
- S kreditnima karticama Mastercard in VISA.
- Preko PayPal računa.
- Preko Valú računa.
- Po povzetju z gotovino (ali plačilno kartico v primeru dostave GLS).
2. Dostava naročila
Dostavo naročila za izdelke na zalogi zagotavljamo v najkrajšem možnem času, a najkasneje v šestih delovnih dneh. V kolikor izdelka ni na zalogi, je to jasno označeno.
- Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS, ki pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnešen ob oddaji naročila.
- Kupec bo pred dostavo prejel e-pošto, prek katere si bo lahko izbral eno izmed petih možnosti dostave:
- dostava na isti naslov na drug datum,
- dostava na novi naslov,
- dostava v GLS Paketno trgovino ali Paketomat,
- prevzem v GLS depoju,
- dostava brez prejemnika.
- GLS bo prejemnika pred dostavo poklical in mu ponudil eno možnost dostave, prav tako pa mu bo poslal SMS-sporočilo s predvideno uro dostave.
- Če paketa ni mogoče dostaviti na naveden naslov za dostavo ali ga dostavljalec dostavi v GLS Paketomat, vam pustimo obvestilo, na katerem so navedene pomembne informacije, na primer ime soseda in telefonska številka podjetja GLS.
- Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
- Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
Koliko znašajo stroški dostave?
Strošek poštnine znaša 4,50 EUR.
Prevzem na paketomatu ali v paketni trgovini
Kupec lahko izbere dostavo v GLS Paketomat, ki je na voljo 24 ur na dan ali paketno trgovino. Za nekatere paketne trgovine GLS dodatno zaračuna storitev vročanja paketa in obdelave odkupnine. Cene teh storitev kupec prejme v SMS-u pred izbiro dostave.
Plačilo na Paketomatih je možno zgolj S KARTICO. Več o paketomatih si preberite TUKAJ. Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.
Plačilo po povzetju
Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).
Kam vse dostavljamo naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
Sledenje pošiljki
Kupec bo od GLS prejel SMS sporočilo s številko pošiljke, ki ji lahko sledi TUKAJ.
Poškodbe pri dostavi
Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke lahko kupec kontaktira info@ginspot.si ter se dogovori za zamenjavo izdelka.
Ljubljana, 2. 11. 2020