Slide

Brezplačna poštnina ob prijavi na novice

Slide

Brezplačna poštnina nad 59 €

previous arrow
next arrow

Gin tonik najboljši gin Gin Spot

Pogosta vprašanja – faq

Kakšne načine plačila nudite?

Izbirate lahko med 5 načini plačila:

  • Z nakazilom na račun podjetja BM Events Hub, organizacija dogodkov, d.o.o. po predračunu.
  • S kreditnima karticama Mastercard in VISA.
  • Preko PayPal računa.
  • Preko Valú računa.
  • Po povzetju z gotovino (ali plačilno kartico v primeru dostave GLS).

Več podrobnosti o načinih plačila si preberite TUKAJ.

Kdaj lahko pričakujem dostavo naročenih izdelkov?

Dostavo naročila za izdelke na zalogi zagotavljamo v najkrajšem možnem času, a najkasneje v šestih delovnih dneh. V kolikor izdelek ni na zalogi, je to jasno označeno.

Kaj storiti v primeru, da z izdelkom nisem zadovoljen/na?

Kupec mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v tridesetih dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago, ki ga vrača, neodprto oziroma zapakirano v originalni embalaži. Kupec ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe. Več podrobnosti si preberite TUKAJ

Kaj storiti v primeru, da prejmem poškodovan artikel?

Kupec lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot). Vse navodila za prijavo stvarne napake najdete pod točko 7. na povezavi TUKAJ.

Imam kodo popusta – kje jo lahko vnesem?

Kodo popusta vnesete v košarici ali pa ob zaključevanju nakupa. V označeno polje vnesete kodo za popust in kliknite ‘Unovči kup0n’. Avtomatsko se vam bo posodobila košarica z vsebino, ki jo ponuja koda popusta.

Ali se lahko vnovči več kod popusta hkrati?

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače.

Na kateri kontakt se lahko obrnem v primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave?

V primeru vrnitve ali zamenjave izdelka se obrnite na elektronski naslov info@ginspot.si.

Kdo mi dostavi paket?

Paket vam dostavi naš pogodbeni partner, dostavna služba GLS (General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o.). Več o GLS si preberite TUKAJ.

Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?

Spletna stran ginspot.si za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem (Secure Socket Layer). Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za zaščito svojega računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Koliko stane strošek dostave?

Strošek poštnine znaša 4,50 EUR. 

Niste našli odgovora, ki ste ga iskali?

Pišite nam na info@ginspot.si in z veseljem vam bomo odgovorili na katerokoli vprašanje.