Slide

Brezplačna poštnina ob prijavi na novice

Slide

Brezplačna poštnina nad 59 €

previous arrow
next arrow

Gin tonik najboljši gin Gin Spot

Splošni pogoji poslovanja

navdn in odagS spletno trgovino www.ginspot.si upravlja podjetje BM Events Hub, organizacija dogodkov, d.o.o.

Podatki podjetja:

Polno ime: BM Events Hub,
organizacija dogodkov, d.o.o.
Kratko ime: BM Events Hub,
organizacija dogodkov, d.o.o.
Naslov: Bratovševa ploščad 20, 1000 Ljubljana
Transakcijski račun: SI56 6100 0002 4354 137 (Delavska Hranilnica d. d., Ljubljana)
Matična številka: 8685738000
Davčna številka: SI84927704
E-pošta: info@ginspot.si

Podjetje je bilo v Poslovni register Slovenije vpisano 27. 7. 2020.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.ginspot.si (v nadaljevanju: ginspot.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje ginspot.si ter poslovni odnos med BM Events Hub,
organizacija dogodkov, d.o.o. (v nadaljevanju BM Events Hub,
organizacija dogodkov, d.o.o.) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

1. Splošno o ginspot.si

Spletna trgovina ginspot.si je trgovina z gini in ginom povezanimi izdelki.

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

3. Ponudba in izvor

Ponudba v spletni trgovini ginspot.si se lahko spreminja. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje BM Events Hub, organizacija dogodkov, d.o.o. je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini in pogoji plačila.

Ogled spletne trgovine ginspot.si, prodaja alkoholnih pijač in paketov, ki vključujejo alkoholne pijače, so na voljo le uporabnikom nad 18 let starosti. Uporabnik s klikom na začetku strani potrjuje in odgovarja za resničnost navedbe podatka o starosti. Podjetje BM Events Hub,
organizacija dogodkov, d.o.o. ne odgovarja za nepravilno podajanje starosti uporabnika.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Akcije

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače. V sklopu akcij se darila ne dodajajo. Ravno tako na artikle, ki so že znižani, ni mogoče uveljavljati promocijske kode za dodatno znižanje cene artiklov ali končne cene v košarici.

Slikovni material in grafika

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last BM Events Hub,
organizacija dogodkov, d.o.o. ali njenih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitev ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago oziroma prodajno akcijo. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

4. Postopek nakupa in račun

BM Events Hub, organizacija dogodkov, d.o.o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta.
Kupec znesek plača podjetju BM Events Hub, organizacija dogodkov, d.o.o., račun pa prejme na vpisani elektronski naslov v postopku naročila. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije.

Status nakupa

Po zaključenem nakupu bo kupec prejel obvestilo, da je bilo naročilo potrjeno in, da bo vse nadaljnje informacije prejel na oddan elektronski naslov. V kolikor e-maila ne prejmete, preverite mapo SPAM.

Ginspot.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

5. Komunikacija

Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Kupec se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo ginspot.si ter druga oglasna sporočila ginspot.si. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev.

6. Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

7. Pravica kupca

Smatra se, da je nakup na spletni trgovini ginspot.si izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik, v katerem se sklepa pogodba, je slovenščina.

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh od prejema paketa obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec nosi stroške dostave vračila.

  • Ponudnik lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
  • Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini. V kolikor ponudnik ugotovi, da je blago odprto ali spremenjeno, kupcu ne pripada povračilo zneska.
  • V primeru odstopa od pogodbe bo ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe (oziroma po prejemu vseh potrebnih podatkov kupca, ki so potrebni za identifikacijo kupca: ime in priimek, št. naročila) in vrnjenega blaga, vrnil vsa prejeta plačila, ki se nanašajo na kupoprodajno pogodbo od katere kupec odstopa. Plačila bo ponudnik kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil ob nakupu vrnjenega blaga, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega kupec ne nosi nobenih stroškov.
  • Ponudnik si pridružuje pravico do zavrnitve blaga kupcu, ki zlorablja pravico do odstopa od pogodbe skladno s 43.č ZVPot.
  • Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do odstopa od pogodbe uveljavlja z veljavno zakonodajo.
  • V primeru odstopa od pogodbe kupca bremeni strošek vračila prejetega blaga. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.
  • Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru naročila produkta, ki je izdelan po njegovih navodilih in prilagojen njegovim izrecnim zahtevam (skladno z 2. točko 5. odstavka 43.č člena ZVPot).

Uveljavljanje stvarne napake

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko kupec uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko kupec zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake).

Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje kupcu v enakem roku podati pisen odgovor.

Pravica kupcev

Kupec lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

Ko blaga ni na zalogi

Lahko se zgodi, da kupec odda naročilo preko spleta, prodajalec ga potrdi, kasneje pa sporoči, da naročenega blaga nima na zalogi. Podjetje bo v tem primeru kupca poklicalo in ponudilo možnost dobave drugega blaga ali vračilo plačila. Denar bo vrnilo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Vir: Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/04 -; UPB, 117/04 Skl. US, 46/06 Odl. US, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15)

Ljubljana, 2. november 2020